Cockpit

Jag har varit på bio och sett Cockpit.

Valle jobbar som pilot.

Men efter några dagar så får Valle sparken av chefen.

Samtidigt ska Valle och hans fru skiljas åt.

Valle försöker skaffa jobb men det går inte bra.

Sen får Valle reda på att Flygbolaget silver söker efter kvinnor som pilot.

Men då får Valle en galan ide att han kläder ut sig som kvinna.

Han går dit som kvinna då går det bra.

Då börjar en lång resa som kändis.

Då blir han kär i en jobba kompis som också jobbar på silver.

Det slutar med att han måste avslöja förklädnaden då blir hon som Valle är kär i blir arg.

Kommentar om filmen:

Filmen var bra och rolig.
Filmen var också mycket tokig.

Dagens lär dom: Utger er inte för att vara någon annan då går det bara åt skogen.

Är bara er själva istället.

Svensk komedi.

Betyg: 5 stjärnor.

Om Adam Winterkvist

Jag som skriver på Skellefteåbloggen heter Adam Winterkvist. Jag är i från Skellefteå. Skellefteåbloggen handlar om hockey. Ni får gärna tipsa mig på adam@winterkvist.com eller kommentera vad jag skriver om.
Detta inlägg publicerades i Recensioner. Bokmärk permalänken.

Kommentera här!